49 Infos zu Rosa Schleenbecker

Mehr erfahren über Rosa Schleenbecker

Lebt in

Infos zu

1 Aktuelle Nachrichten

BioFach Kongressprogramm Congress programme. Vivaness AKTUELLE...

Ulrich Hamm, University of Kassel, Germany Rosa Schleenbecker, University of Kassel, Germany 16:00 17:30 Seoul Room Fair Forum Cooperatives challenges, ...

3 Profile in Sozialen Netzwerken

LinkedIn: Rosa Schleenbecker | LinkedIn

Sehen Sie sich das berufliche Profil von Rosa Schleenbecker (Deutschland) auf LinkedIn an. LinkedIn ist das weltweit größte professionelle Netzwerk, das ...

LinkedIn: Rosa Schleenbecker | LinkedIn

Rosa Schleenbeckers berufliches Profil anzeigen LinkedIn ist das weltweit größte berufliche Netzwerk, das Fach- und Führungskräften wie Rosa Schleenbecker ...

Rosa Schleenbecker | oekom verlagwww.oekom.de › Autor*innen von A-Z

Rosa Schleenbecker. Rosa Schleenbecker. Publikationen. Artikel: Nachhaltigkeitsbewertung von ... Klimaschutz lernen. 15,90 €. Ihr Warenkorb. Ihr Warenkorb ...

1 Projekte

%T Towards a European Framework for Organic Market Information ...

%D %L orgprints7140 %A Ulrich Hamm %A Sarah Hemmerling %A Rosa Schleenbecker %A Achim Spiller %A Salome W?geli %A Anette Cordts %A Inna ...

9 Bücher zum Namen

LIBRIS - Fair trade and organic agricu...

LIBRIS titelinformation: Fair trade and organic agriculture : a winning combination? / edited by Priyanka Parvathi, Ulrike Grote, Hermann Waibel.

Status quo-Analyse ausgewählter Nachhaltigkeitsaspekte der...

Birte Lassen; Hiltrud Nieberg; Heike Kuhnert; Jürn Sanders; Rosa Schleenbecker. Unter Mitarbeit von Jan Heuer und Renate Strohm

OPC4 - results/titledata

Informationsbedarf und Informationssuche beim Kauf von Produkten aus Fairem Handel / Rosa Schleenbecker. Verfasser: Schleenbecker, Rosa.

Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee | Directory of...

Information about the open-access article 'Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee' in DOAJ. DOAJ is an online directory that indexes and provides...

5 Dokumente

475_475_1_PB.pdf - Goethe-Universität

Von Karlheinz Knickel, Nadja Kasperczyk,. Rosa Schleenbecker und Sarah Peter. Nachhaltigkeitsbewertung von Politikmaßnahmen. Von der Theorie zur Praxis.

Consumers’ perception of organic product characteristics. A...

t s, Un Marketing Labeling nic eds sum tion pro hen pl rga reliable information, as well as the low degree of awareness of many labels amongst consumers...

Diversity of Organic Rice Farming Productivityris.uksw.edu/download/makalah/kode/M02059

Karki, Lokendra, Rosa Schleenbecker, Ulrich Hamm Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms. Journal of Agriculture and ...

Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee - ProQuest

Rosa Schleenbecker and Ulrich Hamm *. Department of Agricultural and Food Marketing, University of Kassel, Witzenhausen ,. Germany ...

2 Wissenschaftliche Publikationen

OPUS 4 | Von der Theorie zur Praxis und wieder zurück? :...

Die Bewertung von Politikmaßnahmen unter Gesichtspunkten der Nachhaltigkeit hat vor dem Hintergrund der EU-Nachhaltigkeitsstrategie stark an Bedeutung...

OPUS 4 | Von der Theorie zur Praxis und wieder zurück ...publikationen.ub.uni-frankfurt.de › index › year › docId

Karlheinz W. Knickel, Nadja Kasperczyk, Rosa Schleenbecker, Sarah Peter. Die Bewertung von Politikmaßnahmen unter Gesichtspunkten der ...

5 Allgemeine Veröffentlichungen

Publications Authored by Rosa Schleenbecker | PubFacts

Publications Authored by Rosa Schleenbecker

EconPapers: Information Needs for a Purchase of Fairtrade Coffee

By Rosa Schleenbecker and Ulrich Hamm; Abstract: This research investigates what information German Fairtrade coffee consumers search for during pre- purchase.

Consumption behaviour regarding organic food from a marketing...

There are many publications focusing on diverse aspects of marketing research for organic products. However, so far there have been very few attempts to pr

Oalib search

Search Results: of matches for " Rosa Schleenbecker " All listed articles are free for downloading (OA Articles) ...

1 Meinungen & Artikel

Wikipedia: Thé au Népal — Wikipédiafr.wikipedia.org › wiki › Thé_au_...

Histoire[modifier | modifier le code]. L'idée de cultiver du thé au Népal vient au colonel Gajraj ... Lokendra Karki, Rosa Schleenbecker et Ulrich Hamm, « Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms », Journal of ...

22 Webfunde aus dem Netz

LIVIVO - Search results - AU="Rosa Schleenbecker"

LIVIVO - The Search portal for Life Sciences

Food and Sustainable Tourism A study of authenticity and organic food...

Department for Studies of Social Change and Culture/Tourism Food and Sustainable Tourism A study of authenticity and organic food in a ... Rosa Schleenbecker ...

Informationsbedarf und Informationssuche beim Kauf von Produkten…

Dissertation. Agrarwissenschaft, Lebensmittelmarketing, Agrarmarketing, Ethischer Konsum, Marketing, Verbraucherforschung, Fairer Handel, Nachhaltigkeit, Ethi..

Informationsbedarf und Informationssuche beim Kauf von Produkten aus...

Dissertation. The consumption of so-called “ethical products”, amongst them products from Fair Trade, has gained a growing market importance dur..

Journal of Agriculture and Rural Development in the Tropics and...

Academic Journals Database is a universal index of periodical literature covering basic research from all fields of knowledge, and is particularly strong in...

Bd. 21 Nr. 4 (2006): Klimaschutz lernen | Ökologisches...

Ökologisches Wirtschaften ist die führende deutschsprachige Fachzeitschrift für nachhaltiges Wirtschaften. Alle Artikel online verfügbar!

Switzerland: Dairy farming after the quota phase out - agri benchmark

agri benchmark – understanding agriculture worldwide

Agri-Business in Nepal

Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms Lokendra Karki, Rosa Schleenbecker, Ulrich Hamm Organic agriculture in developing ...

SpringerCitations - Details Page

Consumers? perception of organic product characteristics. A review. Rosa Schleenbecker and Ulrich Hamm. Journal: Appetite, 2013, Volume 71, Page 420.

Vol 112, No 2 (2011)

Journal of Agriculture and Rural Development in the Tropics and Subtropics - JARTS

Zielgruppenspezifische Positionierung: Das Beispiel Bio-Urlaub auf...

1 Praxis- und Wissenschaftsworkshop Urlaub auf dem Bauernhof Göttingen, 10. Juli Zielgruppenspezifische Positionierung: Das Beispiel Bio-Urlaub auf dem Bauernhof Quelle: Quelle: Quelle: Quelle: Quelle: Bernhard Hempen, Tanja Bertram, Beate Nowak, Rosa Schleenbecker Georg-August-Universität Göttingen

Consumers' choice-blindness to ingredient information | Read ...read.qxmd.com › read › consumer...

Rosa Schleenbecker, Ulrich Hamm Appetite 2013, 71: Attention mediates the effect of nutrition label information on consumers' choice. Evidence from a ...

Consumers’ perception of organic product characteristics. A review

Consumer interest in organic products is growing alongside a diversification of the supply. In order to serve consumers actual needs and wants regarding...

Consumption behaviour regarding organic food from a ...slideheaven.com › consumption-be...

... Inna Hermann, Victoria Kary, Manika Rödiger, Rosa Schleenbecker, Inga Sonntag and Salome Wägeli for their assistance in literature research and analysis.

Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea...

Lokendra Karki Rosa Schleenbecker Ulrich Hamm. Access the full text: Lookup the document at: google-logo. Factors influencing a conversion to organic ...

Create a SciFeed alert for new publications - MDPIwww.mdpi.com › scifeed_display

heuristics. decision strategies. ethical consumerism. Information Display Matrix. Fairtrade. By following authors. Rosa Schleenbecker. Ulrich Hamm. With settings.

Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea...

... urn:nbn:de:hebis: ISSN: journal online: Factors influencing a conversion to organic farming in Nepalese tea farms Lokendra Karki a, Rosa Schleenbecker b, ...

Invited Session Jill J. McCluskey - Sustainable Labels and Consumer...

... Rosa Schleenbecker "Consumer perceptions and attitudes towards farmers' markets: the case of the Bologna "Earth Market" ; Claudia Bazzani, Daniele Asioli, ...

Sustainability | Free Full-Text | Information Needs for a Purchase of...

Rosa Schleenbecker. and Ulrich Hamm *. Department of Agricultural and Food Marketing, University of Kassel, Witzenhausen , Germany.

Nachhaltige Milchproduktion - Wer ist wo und wie national und...

1 - Wer ist wo und wie national und international unterwegs? Dr. Hiltrud Nieberg und Dr. Rosa Schleenbecker Thünen-Institut für Betriebswirtschaft Seite St. Marienthal, 0 Nieberg DBU Sommerakademie, 01. Nachhaltige Juli und Schleenbecker Milchproduktion Image der Milchwirtschaft Seit mehr als 10 Jahren ...

Bedeutung zum Vornamen Rosa

Weiblicher Vorname (Deutsch, Italienisch): Rosa; die Rose; Lateinisch (Pflanzen); rosa = die Rose; vrda = die Rose (Altpersisch); Verwendung des Namens der Blume als Vorname; der lateinische Blumenname stammt wahrscheinlich ursprünglich aus dem Persischen; in Deutschland erst seit dem 19. Jh. verbreitet, aus dem Italienischen übernommen

Verwandte Personensuchen

Personensuche zu Rosa Schleenbecker & mehr

Die Personensuchmaschine Namenfinden.de ist die neue Personensuche für Deutschland, die Profile, Kontaktdaten, Bilder, Dokumente und Webseiten zu Rosa Schleenbecker und vielen weiteren Namen aus öffentlich zugänglichen Quellen im Internet anzeigt.