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... Journal of Entrepreneurial Behavior & Research ( IF ) Pub Date : , DOI: ijebr Farsan Madjdi, Badri Zolfaghari ...

Farsan Madjdi von Markenkooperation: Eröffnung neuer ...www.fachzeitungen.de › ebooks-autor › farsan-madjdi

eBooks vom Autor: Farsan Madjdi. Neben unseren Zeitschriften informieren Sie sich hier über eBooks. Werfen Sie einen Blick ins Buch oder stöbern Sie durch ...

6 Profile in Sozialen Netzwerken

LinkedIn: Farsan Madjdi | LinkedIn

berufliche Netzwerk, das Fach- und Führungskräften wie Farsan Madjdi dabei hilft, ...

Farsan Madjdi - Research Portal - Converis Standard ConfigUniversity of Cape Town

.za. Last updated on at 04:08. Research Office .za. Tel: +27 (0)

Alle bøger af Farsan Madjdi - Saxo. Læs Lyt Lev

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1 Infos zur Ausbildung

International Journal of Entrepreneurial Behaviour & ...Scholars Portal Journals

Individuating: how founder's social identities shape their evaluation of opportunities. Authors. Farsan Madjdi · ORCID ID · Badri Zolfaghari · ORCID ID ...

20 Bücher zum Namen

Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale durch strategische Kooperationen

von Farsan Madjdi, Diplomarbeiten Agentur diplom.deTaschenbuch

bol.com: Markenkooperation | | Farsan Madjdi | Boeken | bol.com

Markenkooperation. Inhaltsangabe: Zusammenfassung: In der vorliegenden Arbeit befasst sich der Autor mit der Problematik in der sich...

bokus.com: Farsan Madjdi - Böckerbokus.com

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Verhandeln, kooperieren, werben (Buch (kartoniert))Hugendubel

Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale durch strategische Kooperationen. Farsan Madjdi. 38,00 €. Kooperationsmanagement in der Praxis.

8 Dokumente

Unveiling the Tapestry of Cultural Diversity in BusinessDiVA portal

von A Eklöf · — Zolfaghari, Badri and Farsan Madjdi. (2022). “Building Trusting Multicultural Organizations: Rethinking the Influence of Culture on ...

PANGGILAN DAN PERUTUSAN KAUM AWAM KATOLIK ...uin-suka.ac.id

von S Yekrianus — 18 Farsan Madjdi & Stefan Hüsig, “The heterogeneity of incumbents' perceptions and response strategies in the face of potential disruption”, Foresight 13 no ...

How Individuation Drives the Opportunity Evaluation of ...Academy of Management

— Search and Validation: How Individuation Drives the Opportunity Evaluation of Founders · Farsan Madjdi · Badri Zolfaghari.

Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale durch - Diplom.de

Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale durch strategische Kooperationen - BWL - Diplomarbeit ebook 38,- € - Diplom.de

3 Wissenschaftliche Publikationen

Rethinking the Influence of Culture on Interpersonal Trust ...ScienceDirect

von B Zolfaghari · · Zitiert von: 6 — Farsan Madjdi. Show more. Add to Mendeley. Share. Cite. https://doi.org j.intman Get rights and content ...

Individuating: how founder's social identities shape their ...Ingenta Connect

von F Madjdi · — Farsan Madjdi and Badri Zolfaghari. Graduate School of Business, University of Cape Town, Cape Town, South Africa. Abstract.

The heterogeneity of incumbents' perceptions and response strateg...:...

The heterogeneity of incumbents' perceptions and response strategies in the face of potential disruptions. Farsan Madjdi and Stefan Hu¨sig. Abstract. Purpose ...

4 Allgemeine Veröffentlichungen

Revue des revuesCairn

87— The response strategies of incumbent mobile network operators on the disruptive potential of public WLAN in Germany, Farsan Madjdi, Stefan Hüsig, pp.

(PDF) Individuating: how founder's social identities shape ...ResearchGate

— Farsan Madjdi and Badri Zolfaghari. Graduate School of Business, University of Cape Town, Cape Town, South Africa. Abstract.

EconPapers: The response strategies of incumbent mobile network...

By Farsan Madjdi and Stefan Hüsig; Abstract: This paper examines how three incumbent mobile network operators (MNOs) in Germany responded in terms of ...

Foresight: Vol. 13 Iss. 5 | Emerald Insight

Foresight - Volume 13 Issue 5

28 Webfunde aus dem Netz

Farsan Madjdi email address & phone number | M-Net ...RocketReach

Get Farsan Madjdi's email address () and phone number () at RocketReach. Get 5 free searches.

Libro Markenkooperation: Eröffnung neuer ...buscalibre.com.co

Libro Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale durch strategische Kooperationen (German Edition), Farsan Madjdi, ISBN

Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale ...PocketBook.de

Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale durch strategische Kooperationen. Farsan Madjdi. Name: Telephone: Bestellte Menge. In den Warenkorb.

Sell It Like Serhant: Ryan Serhant · books-express.ro

Markenkooperation: Eröffnung neuer Markenpotentiale durch strategische Kooperationen Farsan Madjdi. -33%. Preț: lei lei ...

Similar JournalsJournalTOCs

Authors: Farsan Madjdi, Badri Zolfaghari Abstract: This paper adds to the ongoing debate on judgements, opportunity evaluation and founder identity theory ...

The heterogeneity of incumbents' perceptions and ...Emerald Insight

von F Madjdi · · Zitiert von: 30 — Farsan Madjdi and Stefan Hu¨sig. Abstract. Purpose – This paper aims to study how three incumbent mobile network operators (MNOs) in.

The response strategies of incumbent mobile network ...Academia.edu

... of incumbent mobile network operators on the disruptive potential of public W-LAN in Germany Farsan Madjdi a, Stefan Hüsig b,n a Freelancer, Adunistr.

The response strategies of incumbent mobile network ...Infona.pl

von F Madjdi · · Zitiert von: 19 — The response strategies of incumbent mobile network operators on the disruptive potential of public W-LAN in Germany. Farsan Madjdi, Stefan Hüsig.

Afrique du Sud : les entrepreneurs sociaux ont différentes ...nbsinfos.com

— Maître de conférences en comportement organisationnel, Université du Cap. Farsan Madjdi. Chercheur en entrepreneuriat et innovation, ...

Beyond the double-edged sword of cultural diversity in teamsSemantic Scholar

— Badri Zolfaghari, Farsan Madjdi. Journal of International Management Citations. Add to Library. Alert. 58 References. Filters.

Flipboard: Your Social MagazineFlipboard

— ... for creating their ventures: policymakers should take these into account · theconversation.com - Farsan Madjdi and Badri Zolfaghari ...

Reasons social entrepreneurs create venturesaz.com.na

— Farsan Madjdi, researcher in entrepreneurship and innovation at the University of Cape Town, and Badri Zolfaghari, a senior lecturer in ...

Social entrepreneurs have different reasons for creating ...Tolerance.ca

— By Farsan Madjdi, Researcher in Entrepreneurship & Innovation, University of Cape Town Badri Zolfaghari, Senior Lecturer in Organisational ...

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The heterogeneity of incumbents' perceptions and response strategies...

The heterogeneity of incumbents' perceptions and response strategies in the face of potential disruptions - Author: Farsan Madjdi, Stefan Hüsig

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